20 december 2016
GP Nieuws december
Door middel van onze nieuwsbrief houden wij u regelmatig op de hoogte en zorgen wij dat u als klant goed geïnformeerd bent. In de nieuwsbrief van deze maand vertellen wij u over airco-service in de winter én stellen wij wederom een nieuwe medewerker aan u voor.
Airco-service: ook in de winter geen overbodige luxe
Bij het woord ‘airco’ denkt u vast meteen aan verkoelend autorijden in de zomer. Toch is het belangrijk om airconditioning ook in de winter niet te vergeten. We geven u graag wat tips:
- Het is verstandig om in de winter de airco in uw auto minstens tweemaal per maand te gebruiken. Daarmee weert u bacteriën en schimmels die een muffe lucht veroorzaken. Ook voorkomt u hiermee uitdroging van het aircosysteem.
- Goed zicht is in winterse omstandigheden cruciaal: de airconditioning blaast droge lucht in uw auto, waardoor beslagen ruiten schoon worden. Het is dus belangrijk dat uw airco ook in de wintermaanden uitstekend werkt.
- Regelmatig onderhoud voorkomt een kapotte airco en de relatief hoge kosten van een reparatie.
- Weet u niet zeker of airco-onderhoud nodig is? Dat checken we in januari gratis voor u.
- Kijk voor meer informatie op onze website of maak direct een afspraak. Dit kan online of telefonisch: 0342-442582.
Aangenaam! Kees-Peter Stoffelsen
Graag stellen we onze nieuwe verkoopadviseur aan u voor. Kees-Peter is 38 jaar en woont met zijn vrouw Frederike en hun twee dochters in Putten. Met bijna twintig jaar ervaring op de teller, kent de autobranche voor Kees-Peter geen geheimen. Voor hij bij ons aan de slag ging, was hij werkzaam bij een autodealerbedrijf (Volkswagen). Ook in zijn vrije tijd krijgt Kees-Peter maar geen genoeg van auto’s. Het liefst zo oud en zo groot mogelijk. |
Wist u dat …?
- … Autobedrijf Gert Pater Erkend Duurzaam gecertificeerd is?
- … dit betekent dat wij voldoen aan de strengste normen op het gebied van veilig en milieubewust werken?
- … wij het belangrijk vinden dat onze medewerkers gezond, veilig en gemotiveerd werken en wij het milieu niet onnodig willen belasten?
- … eens in de drie jaar gecontroleerd wordt of wij het certificaat mogen behouden?
- … we afgelopen oktober een mooie 8,3 scoorden en nu voor de 10 gaan?
- … het certificaat u laat zien dat wij onze verantwoording nemen naar u, ons team en onze omgeving. Wij behandelen iedereen zoals we zelf behandeld willen worden. Eerlijk en respectvol.
2016: een jaar met ups en downs
Het veel te vroege overlijden van onze collega Wouter van Maanen heeft ons allemaal erg aangegrepen. We missen Wouter nog iedere dag. Tegelijkertijd heeft dit verlies ons als team nog hechter en sterker gemaakt. Wouter was de klantvriendelijkheid zelf en in zijn nagedachtenis staan we als vanouds voor u klaar. Dank u wel voor het in ons gestelde vertrouwen. Graag zoeken we ook in 2017 samen met u naar de beste onderhoudsoplossing of passende auto.